Garance výměny a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

 

 

 

Snažíme se aby veškeré produkty zakoupené v našem internetovém obchodě belissa.cz bylo v nejvyšší kvalitě a bez vad.

I přes to se může stát, že se na některém výrobku objeví vada. V jiném případě si můžete objednat zboží, ale po rozbalení zjistíte, že velikost Vám neodpovídá nebo zboží nesplnilo Vaše očekávání. V takovém případě můžete použít právo od odstoupení od kupní smlouvy nebo vyměnit produkt za jiný ve lhůtě 14 dní od jeho převzetí.

 

ZÁSADY VÝMĚNY NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

  • Zboží musí být ve vhodném, respektive v původním (pokud to jeho charakter nevylučuje) nepoškozeném obalu (za poškození se nepovažuje jeho znehodnocení způsobené běžným vybalením).
  •  Zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel právo si zboží vyzkoušet s tím, že by měl dodržet základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – nejlépe přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu).
  •  Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit. Prodávající nejlépe formou zřetelného informačního textu na obalu zakoupeného zboží nebo průvodních dokladech informuje o této povinnosti.
  •  Zboží nesmí být nijak poškozené - zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzal, tak musí být zaslána i zpět. Vrácený výrobek musí být opatřen originálními visačkami (neodtrženými), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození .atd.

 

Kupující je povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, a to nejlépe dokladem o koupi zboží. 

 

 

JAK POSTUPOVAT ?

Ofoťte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.belissa.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám dorazí zásilka na výměnu, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.

V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

 

NA JAKOU ADRESU ZBOŽÍ ZASLAT?

 

Prádlo Belissa

Nám. ČSA 9/1223

Český Těšín  73701

 

Email:

Tel: 731 902 160

 

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU!   Takto došlá zásilka nebude přijata.

 

Doporučujeme zboží zasílat doporučeně prostřednictvím České pošty a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám. Zároveň musí být přiložena faktura a na uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.

 

JAK DLOUHO TRVÁ VRÁCENÍ FINANČNÍ ČÁSTKY ?

 

Na vrácení peněz prodávající 30 dní od doručení zásilky. Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.

 

Náklady vzniklé při vrácení zboží budou odpočítány od celkové částky ve výši dopravného!

 

V případě vrácení pouze části zboží z faktury bude přepočítána objemová a věrnostní sleva o částku za vrácené zboží.

 

Vrácení peněz v České republice probíhá pouze převodem na uvedený účet!

Vrácení peněz ze Slovenska probíhá pouze převodem na uvedený účet!