Obchodní podmínky

 

Obchodní podmínkyObjednávka

  Veškeré potvrzené objednávky jsou závazné. Kupující stvrzuje svou objednávkou souhlas s obchodními podmínkami i s reklamačním řádem belissa.cz. Pokud si kupující svou objednávku rozmyslí, je nutné co nejrychleji kontaktovat pracovníky e-shopu o stornu objednávky (max. 6 hodin od objednání). V tomto případě je na straně kupujícího povinnost před zrušením objednávky alespoň telefonicky nebo elektronickou poštou zjistit, jestli expedice dosud neproběhla.

Po expedici lze objednávku zrušit pouze se zaplacením storno poplatku ve výši 200Kč.

 

 

Způsob a doba dodání zboží

 

   Zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hodin (v pracovní dny) po obdržení závazné objednávky prostřednictvím kurýrní služby PPL nebo České pošty. Zásilka je podána jako balík do ruky s dodáním do druhého pracovního dne od odeslání. Zboží bude doručeno na DODACÍ  adresu uvedenou v objednávce, popř. na adresu uvedenou v komentáři k objednávce.

 

  V případě, že objednané zboží není skladem, je zřetelně označené po vybrání velikosti s možným nejdelším dodacím termínem. Může se stát, že i přes veškerou naši snahu výrobek nebudeme schopni sehnat z důvodu krátkého výpadku velikosti u výrobce nebo výrobce dané zboží již přestal došívat, v takovém případě budete co nejdřív informováni pracovnici e-shopu. V tomto případě se domluvíte o dalším postupu: změny objednávky nebo storno objednávky.

 

  Pokud bylo v objednávce více druhů zboží, bude objednávka vyexpedována podle zboží, které nejdelší dodací lhůtu.

V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, a zboží nebudeme schopni dodat, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet na adresu v nejkratším možném termínu.

 

Převzetí zboží

  Kupující při převzetí zboží ve vlastním zájmu zkontroluje neporušenost obalu. Pokud se objeví poškození obalu, sepíše s dopravcem protokol o poškození zásilky. Kupující by měl po převzetí zásilky zkontrolovat správnost dodaného (objednaného) zboží dle přiložené faktury a v případě nesrovnalostí ihned (buď telefonicky nebo emailem) informovat pracovníky e-shopu.

 

Práva a povinnosti prodávajícího

  Prodávající povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží na uvedenou dodací adresu. Nedílnou součástí zásilky je i faktura na zakoupené zboží. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a nelze jePráva prodávajícího využít k jiným účelům. Prodávající právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

  

  Prodávající právo na odstoupení od kupní smlouvy (závazné objednávky) v případě, že není zboží skladem a nedohodne se s kupujícím na jiné objednávce.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

  Kupující právo do 14 dnů od převzetí zboží na jeho vrácení bez udání důvodu, a to za následujících podmínek: 

 

  •   Zboží musí být ve vhodném, respektive v původním (pokud to jeho charakter nevylučuje) nepoškozeném obalu (za poškození se nepovažuje jeho znehodnocení způsobené běžným vybalením). Vhodným obalem se rozumí např. pevná krabice.
  •   Zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel právo si zboží vyzkoušet s tím, že by měl dodržet základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – nejlépe přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit. Prodávající nejlépe formou zřetelného informačního textu na obalu zakoupeného zboží nebo průvodních dokladech informuje o této povinnosti
  •   Zboží nesmí být nijak poškozené - zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzal, tak musí být zaslána i zpět vč. příslušenství, návodu atd. Kupující je povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, a to nejlépe dokladem o koupi zboží.

      

       Doporučujeme zboží zasílat doporučeně prostřednictvím České pošty a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám. Zároveň musí být přiložena faktura a na uvedeno číslo účtu, na který si přejete částku vrátit.

 

       Na vrácení peněz prodávající 30 dní od doručení zásilky. Po doručení vráceného zboží (odstoupení od kupní smlouvy) prodávajícímu, bude kupujícímu zaslána částka odpovídající ceně za zaplacené zboží.

 

       V případě vrácení pouze části zboží z faktury bude přepočítána objemová a věrnostní sleva o částku za vrácené zboží.

Zboží, které vracíte zpět NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU! Takto došlá zásilka nebude přijata.

 

       Vrácení peněz v  České republice probíhá pouze převodem na uvedený účet.

       Vrácení peněz ze Slovenska probíhá pouze převodem na uvedený účet.

 

       Náklady vzniklé při vrácení zboží budou odpočítány od celkové částky ve výši dopravného!

 

 

  Vrácené zboží, zboží na reklamaci nebo na výměnu zasílejte na adresu:

 

Prádlo Belissa

Nám. ČSA 9/1223

Český Těšín

73701

 

Závěrečné ustanovení

  Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání. Souhlasí i s cenou platnou v den odeslání, pokud nebylo v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Pokud není v obchodních podmínkách belissa.cz stanoveno jinak, řídí se prodávající i kupující právy a povinnostmi dle Obchodního zákoníku.

 

 

Možnosti dopravy

 
       ČESKÁ REPUBLIKA

  Objednané zboží zaplatíte převodem, kartou nebo hotově při převzetí zboží pracovníkovi Zásilkovny, České pošty nebo PPL. Zboží expedujeme do 24 hodin od objednání v  pracovní dny (Po-Pá).

Zásilka je doručena zákazníkovi do 48 hodin od objednání - platí v pracovní dny (Po - Pá).

logo-cz.jpg

 

 

 

 

 

Cena dopravy

 

 Adresy pouze PRAHA, BRNO, OSTRAVA

Hodnota objednávky nad 1499,- (platba předem)

Hodnota objednávky

do 1499,- 

(platba předem)

Objednávky na dobírku

Zásilkovna

ZDARMA

75,-

+39,-

       

 

 

Doručujeme službou PPL

 

 

 

 

 

 

Cena dopravy

 

Hodnota objednávky nad 1499,- (platba předem)

Hodnota objednávky

do 1499,- 

(platba předem)

Objednávky na dobírku

Přepravní služba PPL

ZDARMA

95,-

+40,-

Česká Pošta

_

110,-

+40,-

 

 

Doručení balíku Českou Poštou

MOŽNOSTI PLATBY – ČESKÁ REPUBLIKA - Platba pouze v měně CZK

 

          Pokyny k platbě:

 

  • Č.účtu: 2200327699/2010
  • Banka: Fio banka
  • Částka pro příkaz: Celková cena objednávky včetně dopravného
  • Variabilní symbol: Číslo objednávky
  • Konstantní symbol: 0008

 

          Objednané zboží bude vyexpedováno po připsání platby na výše uvedený účet.

 

 

      SLOVENSKO

      Všetok tovar si môžete objednať na stránkach v slovenskom verzii  www.belissa.sk . Objednaný tovar zasielame Českou poštou alebo prepravnou spoločnosťou PPL. Tovar expedujeme do 24 hodín od objednania v pracovné dni (Po-Pia). Zásielka je doručená zákazníkovi do 3-5 pracovných dní (Po - Pia). 

Prepočet slovenských korún na euro sa riadia kurzom daným v deň objednávky. 

 

Cena dopravy

 

    Hodnota objednávky nad  99  EU (bankovný prevod)

Hodnota objednávky  do 99  EU    (bankovný prevod)

Objednávky na dobierku

Slovenská pošta

zadarmo

5 EU

-

Prepravná služba PPL

-

12 EU

-

 

          Pokyny k platbe:

 

  • Č.účtu: 2100327704/8330
  • Banka: FIO banka
  • Čiastka pre príkaz: Celková cena objednávky vrátane dopravného
  • Variabilný symbol: Číslo objednávky
  • Konštantný symbol: 0008

          Objednaný tovar bude vyexpedovaný po pripísaní platby na vyššie uvedený účet. 

 

Reklamační řád

 

Reklamace

 

  Reklamace zboží bude vyřízena dle zákona do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží spolu s fakturou, na kterou uveďte, co reklamujete. Zákazník bude emailem informován o přijetí zboží k reklamaci. Po vyřízení bude opět informován emailem o výsledku reklamačního řízení. Zboží k reklamaci zasílejte čisté. Zabalte do vhodného obalu. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky a výrobce neuzná záruku u zboží poškozeného při přepravě.

 

Postup při výměně zboží:

  Ofoťte fakturu nebo přiložte dopis a napište své jméno, číslo objednávky a Váš požadavek na výměnu. Doporučujeme ověřit dostupnost položek na webu www.belissa.cz, které požadujete na výměnu (můžete napsat i náhradní variantu). Jakmile k nám dorazí zásilka na výměnu, bude obratem vyměněna a následující pracovní den odeslána. Poté Vám přijde expediční email s číslem balíku.

       V případě, že bude výměna za méně peněz než bylo původně, napište nám prosím číslo účtu, abychom mohli přeplatek vrátit. Pokud bude výměna vyšší, zboží zašleme na dobírku.

 

Kontaktní údaje

Prádlo Belissa

Nám. ČSA 9/1223

Český Těšín  73701

 

Email:

Tel: 731 902 160

 

Zásady ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Niedobová Irena, 68305737 se sídlem Český Těšín, Dlouhá 28 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Dlouhá 28, Český Těšín

email: niedobová

 

  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  1. Ze strany správce nedochází individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.